Sunday, January 23, 2011

Hauling Sunday XVIII

Last week, there was no Hauling Sunday, so seems like this week, I made up for it LOL. I thought that I'd take it easier this year, not run after new releases as much, limit my trip to the bookstores to perhaps once a week... but who am I kidding? LOL. I thought I'd switch to ebooks a little more as well... but  can I just say: I really, really like my bookstores :) That makes it really difficult.





You Belong to Me by Karen Rose - I pre-ordered this book from Amazon.co.uk back in December and have been checking my mailbox ever since it shipped :) I mean, a Karen Rose book coming out in the rest of the world, there was no way I was going to wait 6 months for it to release in North America. Yes, that is how much I love Ms Rose :)

How to Woo a Reluctant Lady by Sabrina Jeffries - Third book in The Hellions of Halstead series. I was really looking forward to it for the storyline since it has the friends to lovers theme as well as fake engagement.

Secondhand Spirits by Juliet Blackwell - Like I mentioned in my number post, I want to read a little bit more cozy mysteries this year. This seems to suit me well as I've read Ms Blackwell previously and the heroine is a witch. You know how I have a weakness for witches :)

Confessions of a Demon by S.L. Wright - I've been wanting to start a new UF series. Why? No idea LOL, just a feeling :) So this is the book I stumbled over :)

Queen of Shadows by Dianne Sylvan - I needed another book in order to use my coupon and this is what I chose. Once again, because it was UF and it got a pretty good buzz on blogland :)

Blood Stains by Sharon Sala - I'm a huge fan of Ms Sala. Her latest trilogy hasn't work for me too well (only read the first book ^_^;;;), but I'm not giving up on her, that's for sure. I'm really looking for this new trilogy and so far, the feedback I've heard has been good :)

Wild Man Creek by Robyn Carr - Yep, book #12! Her couple last books have been a bit of a miss, but I have a feeling about this one... and I love those Riordan brothers :)

The Perfect Mistress by Victoria Alexander - It's Victoria Alexander! My comfort historical romance author :) Hey, can someone confirm though... did she really move from Avon to Kensington?

Once Upon a Scandal by Delilah Marvelle - I've been meaning to read Ms Marvelle ever since I've met her at RT convention last year :) I skipped on the first book, Prelude to a Scandal, because it dealt with a sex addict; however, reviews have been favorable and I think I need to get back to it :)

Kiss at Your Own Risk by Stephanie Rowe - I've enjoyed Ms Rowe's book in the past and have been wanting to read more of her :)

Scandal of the Year by Laura Lee Guhrke - Ms Guhrke has a little je-ne-sais-quoi in her writing and as a result, she's one of my favorite. I've really enjoyed Wedding of the Season and was looking forward to Scandal of the Year :P It seems to be a happy-go-lucky heroine thawing out a stuffy hero theme - one of my favorites :) I just couldn't wait to get my hands on it :)

***
What do you think? I made it up for last week, right? :) LOL, tell the truth, it's more books than I realized ^_^; So, any books in this post that you're planning to get or have read? :P

12 comments:

  1. LOL, Nath, you certainly made up for last week! You already purchased Scandal of the Year? Lucky girl... and the Karen Rose, 6 months early too. I also read that Tabz ordered it from amazon.uk... I've done that before too, lol!

    I have Sharon Sala in my list of authors to try... maybe I will this year? This last trilogy?

    ReplyDelete
  2. Wow - a haul indeed ;-)

    I'm curious about your two UF books and the Blackwell mystery - haven't read any of them before, and like you, always on the lookout for new authors.

    ReplyDelete
  3. Good haul nath! Can't wait for your thoughts on the Karen Rose. I don't even want to think about how many books of hers I'm behind. LOL I just can't get over Count to Ten. None can compare. :P

    ReplyDelete
  4. Quite a catch up from last week there. Lol. I can't wait to hear your thoughts on the Rose book too. Glad that you enjoyed it. :)

    Which of Rowe's books have you enjoyed in the past?

    ReplyDelete
  5. Only 11 Nath? j/k Yes, you definitely made up fro last week. LOL

    I'll eventually get the Carr book once I catch up. I think that one puts me 7 books behind in the series. :)

    And the Rose but I can wait until it comes out here. I still have a few to catch up on.

    ReplyDelete
  6. Hilcia - LOL, I did indeed :)

    Yep, I was lucky to get my hand on Scandal of the Year :)

    As for the Karen Rose, yes, but everyone who really wants it can get it :P

    I hope you get a chance to read Sharon Sala :) I'll let you know about this trilogy :)

    Li - Hopefully, I get to these new books soon, Li :) Then, I'll let you know if they're good or not :)

    I do know though that Queen of Shadows has been getting favorable reviews in blogland.

    Were you the one who read the Art Lover's Mystery series by Hailey Lind? If so, Juliet Blackwell is half of the Hailey Lind team :)

    Ames - The Karen Rose was good :) But you're right, none can compare to Count to Ten ^_^;

    Tabitha - LOL, yeah. I think I went a little bit overboard ^_^; Ah well :P

    Hmmm, for the Rowe, I liked her paranormal series. Not the best writing out there, but really funny :)

    Leslie - You counted? I didn't even count LOL. I just posted the cover. Hmmm, in denial I am LOL.

    Did you buy the Carr books? Cos seriously, I'm thinking you don't need to read them all :) Wild Man Creek though is a must read imo.

    How many Rose left do you still have to read? I know you haven't made it to Count to Ten yet!

    ReplyDelete
  7. Were you the one who read the Art Lover's Mystery series by Hailey Lind? If so, Juliet Blackwell is half of the Hailey Lind team :)

    Nope, not me, but that sounds interesting and I obviously need to look that one up!

    Li

    ReplyDelete
  8. Well of course I counted. LOL

    I have all the Carr books so I want to give them a try.

    I'm up to book 10, I Can See You, Eve and Noah's story. I didn't review the last 3 or 4 books. So not too far behind.

    ReplyDelete
  9. Kailana - Thanks!

    Li - Hmmm, then who is it? LOL. I thought it was you, because you're one of the bloggers whom I follow that read the most mystery :P

    Leslie - LOL, I didn't ^_^; I just posted the cover up... But you made me realize I better hurry if I want a negative balance this month!! :P

    I hope you enjoy the Carr books :)

    Ohhhh, you didn't review them... but did you enjoy them? :P

    ReplyDelete
  10. Ooooo
    Ahhhhh

    Don't all those books look awesome!?

    Hmm.... Secondhand Spirits sounds neat! I want to read more cozy mysteries this year, too! Let me know how it is when you get to it?

    Delilah Marvelle's Scandal series has been getting nice reviews. Hope you like it.

    ReplyDelete
  11. Christine - LOL, they do!! :) I'll let you know about the Juliet Blackwell. Hopefully, I'll get to it soon :)

    And yes, Delilah Marvelle's been getting good reviews, which is why I got the book :) Plus, she's an amazing lady :)

    ReplyDelete